Friday 3 April 2009

"Cum se intoarce roata" sau altfel spus "Ai grija ce iti doresti cas-ar putea sa ti se intample"

Adica... ce naste din pisica soareci mananca... pana cand apare un caine s-o alerge :D

Uneori viata se incumeta cu orice pret sa ne arate ca oamenii nu sunt ceea ce par, avand si ei suflet si ganduri si planuri si vise... la fel ca mine, ca tine... ca noi.

Oamenii nu se schimba. Modul de perceptie asupra lor se schimba. Iar schimbarea nu intervine decat prin natura lucrurilor pe care le faci.

Sa te astepti sa taca atunci cand intri... sa te astepti sa te vorbeasca pe la colturi, sa spuna despre tine vrute si nevrute... o avertizare pe care nu mi-am imaginat vreodata ca o voi primi atat de curand, insa care umbreste de cateva zile viata mea.


Dintr-o data, te trezesti intr-o functie in care habar nu ai cum ai ajuns... pe care nu stii cum sa o percepi... oamenii incep sa ceara diverse lucruri de la tine... lucruri care nu tin de tine, pe care nu le stii sau despre care nici macar nu vrei sa stii! Nimeni nu intelege ca tu esti in continuare acelasi om... simplu care se inconjoara cu oameni simpli ca si el... revoltati pe viata ca e grea, revoltati pe munca deoarece trebuie facuta, revoltati pe sanatate ca e subreda, revoltati pe prieteni ca sunt mincinosi... revoltat pe parinti ca nu te asculta si asa mai departe.

Pacaleala de 1 aprilie nu ti-o fac oamenii din jurul tau. Ti-o face viata. Si te loveste uneori atat de tare incat nici nu stii cum sa te ridici de unde te-a trantit. Si te intrebi unde ai gresit atat de tare incat ai suparat-o... poate pentru ca tu stii ca ai facut totul gresit si ai fi meritat sa te loveasca mai devreme.

As vrea ca voi... cei ce cititi aceste randuri, sa stiti ca eu sunt acelasi om. Am aceleasi ganduri. Aceleasi probleme pe care le-am avut inainte... poate chiar mai multe si nu am de gand sa accept ca voi sa va jucati cu viata mea ca si cum ati avea vreun drept asupra ei.

 Poza a fost preluata de aici: http://www.achieveglobal.ro/cercetare-si-resurse/modele-conceptuale/roata-constientizarii





No comments: