Saturday 25 April 2009

Zi plina...

Se pare ca ziua de azi a fost o zi plina din punct de vedere al postarilor. Asta ar fi a 3-a pe ziua de azi. Motivul pentru care am revenit acum cu acest mesaj este cutremurul care tocmai s-a petrecut.

Slava Domnului ca am scapat si de data asta. Dar ar trebui sa ne trezim la realitate. Si sa ne dam seama ca Pamantul incepe sa isi piarda rabdarea cu noi. Sa il protejam. Sa nu ne mai punem singuri bete in roate. Sa protejam natura, resursele pe care inca le mai avem si daca nu putem sa le regeneram, cel putin sa le conservam.

Breaking news... s-a produs un cutremur in jurul orei 20:25 in zona Vrancea, care s-a resimtit... Posturile de televiziune vuiesc de stiri din astea. Acum toti se trezesc experti. Toti spun ca s-a facut... si trebuia sa se faca. Aruncam vina de la unii la altii, cand de fapt, toti suntem vinovati. De la cel mai mic, pana la cel mai mare. Cei mici sunt needucati si dezinteresati, cei mari pentru ca dispun de mijloacele de a ne educa, insa nu le folosesc. Si in loc sa se concentreze pe lucrurile cu adevarat importante, se gandesc la cum sa ne mai minta.

Eu doar mi-am spus parerea, fiecare intelege ceea ce vrea.




No comments: