Saturday 25 April 2009

Confuza

Asa ma simt eu de cateva zile incoace. Caut ceva, dar nu stiu ce. Ma tot leg la cap fara sa ma doara. Iau hotarari, la care apoi renunt foarte usor. Ma apuc de tot felul de chestii, fara insa a ma gandi daca e bine sau nu ceea ce fac.

Sunt confuza. Foarte confuza. Am cerut si ajutor... momentan nu l-am primit. Dar mai sper. Sper sa gasesc o solutie sa scap din starea asta care ma macina mai mult decat ar trebui. Ceea ce e cel mai grav, mai greu de inteles, este faptul ca sunt mii de oameni cu probleme mai mari decat ale mele, dar ei nu se mai plang. Iar eu, mi le fac singurica. Iar mai grav decat asta, este faptul ca nu ma bag doar pe mine in tot felul de situatii incredibile, ci ii mai trag si pe altii dupa mine. Va rog sa ma iertati!

Ajutooor...

No comments: