Sunday 25 April 2010

Happy Bday to me :)

Asa cum deja multi dintre voi stiu, vineri a fost Sf. Gheorghe (23 aprilie). Adica, ziua mea de nume. In primul rand va multumesc frumos tuturor celor care mi-ati transmis intr-un fel sau altul “La Multi Ani!”.

Desi nu asta a fost ideea, week-end-ul in natura de care am avut parte a fost un fel de cadou pentru mine. Fara sa imi propun am avut parte si de party de ziua mea. Am fost cu oameni dragi, cu oameni pe care am ajuns sa ii cunosc mai bine… am avut parte si de cateva dezamagiri, dar bucuria oricum a fost mai mare.

Acum stau sub un copac inflorit si parca ninge. Petalele vin una cate una ca fulgii de nea. E asa de frumos. E galagie. Sunt pasarele. Sunt oameni dragi. Sunt si masini… sunt de toate.

Aaa… si acuma ca sa dau din casa: cineva e indragostita . Nu spui cine, secret mare dom’le!

Nu vreau inapoi la Bucuresti. Catelul latra… pasarelele canta… papadiile sunt ca niste raze de soare. Lalele. Narcise. Liliac. Zambete. Ciocolata. Gratar. Cafea. Lapte. Mic dejun cu mici si bere. Dulceata de coji de portocale. Rom. Eros. Tarica. Masina. Catel. Vulcanii noroiosi. Bulbuci de noroi. Peisaj ca de pe luna.

BRB.

Revin cu pics. Soon. Sper sa mai am timp cand ma intorc la Bucuresti. Bucuresti … e bine aici.

No comments: