Wednesday 9 February 2011

Eu

Ma indrept, mai repede decat as vrea, spre 26 de ani.

Visez, mai putin decat ar trebui pentru ca am avut parte de multe experiente neplacute de-a lungul timpului.

Gandesc, mai mult decat e cazul pentru ca imi place sa imi complic viata.

(ma) astept ca oamenii sa reactioneze.

Cred, oamenii, atunci cand imi spun diverse lucruri, pentru ca sunt naiva.

Ma supar, cand aflu ca oamenii in care am incredere m-au mintit.

Ascult pe cine are nevoie sa fie ascultat.

Nu-mi plac oamenii care vad doar defectele celorlalti.

Nu cred ca voi reusi sa fiu fericita fara sa ma simt vinovata de asta.

Nu simt ca sunt completa.

Imi doresc sa fiu unica.

De cele mai multe ori prima impresie pe care mi-o formez despre cineva este reala.

Consider ca prietenii trebuie sa iti fie alaturi atunci cand iti e greu, dar inteleg limitele.

No comments: