Thursday 19 February 2009

Durerea

Durerea mea este mai mica decat a ta, insa mai mare decat a celuilalt...

Pentru fiecare dintre noi... nimic nu se compara si nimic nu depaseste sentimentele noastre.

Fiecare lovitura pe care o primim ne face sa intrebam... de ce eu?

Raspuns: De ce nu tu? Cu ce esti tu mai bun si mai important si mai interesant decat cel de langa tine? Ce te face pe tine mai deosebit decat pe un altul... in asa fel incat el sa sufere si tu nu?

Intrebari fara raspuns? Da! Lucruri lipsite de sens? Da!

Se pare ca nu suntem constienti de faptul ca viata ne supune anumitor probe, insa tot ea, viata... ne ofera si solutia pentru a le depasi. Constatam cu ceva timp in urma faptul ca sunt cel putin surda, daca nu chiar si oarba! Nu la propriu desigur, ci la figurat! Corpul meu imi da semne de avertizare de fiecare data cand ceva nu ii convine, insa eu, in loc sa le iau in seama, le ignor. Daca le-as asculta as afla si raspunsul pentru problemele pe care le ridica :)) insa eu... sunt prea ocupata!

Suntem victimele propriilor noastre acte! Un comportament neadecvat la un moment dat... va fi o umbra in viata noastra viitoare. Nimeni nu isi va aminti lucrurile bune... dar toti isi vor aminti lucrurile rele!

Am nevoie de liniste... dar nu o gasesc. Am nevoie de un loc al meu... insa e greu de obtinut.

Am nevoie de odihna... insa nu o am.

Ceea ce nu ma doboara... ma face mai puternica! Asa ar trebui sa gandesc si eu!







No comments: