Monday 12 August 2013

Pentru tine, Cata! Jurnal de calatorie :)

Sa stii ca am ajuns cu bine.

Drumul a fost lung, dar a meritat. Aici la Arieseni, peisajele sunt superbe, iar vremea e minunata. Nu sunt 50 de grade ca la voi la Bucuresti, nu e nici praf, nici aglomeratie.

De la noi din camera se aude susurul unui rau care trece prin fata pensiunii, iar peisajul este format din brazi, nu din blocuri inalte ca brazii :).
Deja am fost sa vizitam Pestera Scarisoara. Eu n-am avut curaj sa cobor toate scarile catre adancuri, dar am ramas oricum impresionata de realizarile naturii, cat am mers.

A doua zi am fost la Pestera lui Ionele (in care am si intrat) si pe Cheile Ordancusei.

Cam atat, momentan. Am vrut sa iti scriu, asa cum ti-am promis, sa iti transmit pulsul Arieseniului.

Iti pun si o poza, pana una alta...


No comments: