Monday 3 August 2009

Prieteni dragi... nu v-am uitat!

Am mustrari de constiinta. Viata mea a luat o intorsatura la care nu m-am asteptat. Mi se pare ca tot timpul sunt ocupata si ca nu mai fac lucruri care inainte imi placeau. Teoretic e adevarat. Responsabilitatile mele sunt altele acum. Nu mai sunt aceeasi. Grijile mele sunt mai multe. Aspiratiile mele au devenit altele. Dar mi se pare ca uneori sunt ocupata sa fiu ocupata. Petrec timp facand lucruri mai putin importante si imi stabilesc gresit prioritatile.


Iar uneori ajung sa ma opresc din tumultul lucrurilor si sa ma intreb: "ce am facut azi?" Raspuns... nimic despre care sa imi amintesc maine ca fiind ceva deosebit.

Prieteni dragi, va scriu acum si va marturisesc faptul ca nu, nu v-am uitat si imi pare rau ca fizic nu pot sa fiu langa voi asa cum poate v-am promis, dar in gandul meu sunteti mereu prezenti. Stiu, stiu ca nu este suficient, dar in momentul acesta de cumpana doar atat pot sa fac. Mai aveti putina rabdare cu mine... poate reusesc totusi sa ies la liman!?

Ce pot sa fac sau ce ar trebui sa fac? Astept sugestii!

fotosource: http://www.fotolitera.ro/fotolitera.php?id=1351

No comments: