Tuesday 16 January 2018

M-am apucat de cusut

2013. Cumparat masina de cusut. Am folosit-o doar de vreo cateva ori. Nu eu, ci mama. A cusut o perdea. Si inca vreo cateva detalii, cand a venit pe la noi.

2017. Atelierele interactive de croitorie organizate de Alexandra Druta au reprezentat pentru mine "rampa de lansare".
Ganduri am avut mai multe, diferite proiecte de-a lungul timpului. Dar niciunul nu a implicat si masina de cusut.
Despre atelierele Alexandrei am aflat de pe Facebook (a friend of a friend 💖).
Intai m-am dus la cel de incepatori pentru a invata cum se foloseste masina de cusut.
Acolo mi-a "picat fisa". Si de atunci... masina a intrat in functiune, putin cate putin. Pana cand m-am dus la al doilea atelier. Cel de traiste. Si apoi al treilea, cel de paturici. De-atunci masina nu mai sta. A devenit prietena mea. Companionul meu, la bine si la greu.

Ce cos? Traiste. Genti. Si mai nou, paturici. Dar cel mai mult... cos ganduri. Dureri. Nelinisti. Incertitudini. Le transform, spun eu, in ceva frumos. Colorat. Util.

Asadar, daca aveti nevoie de ceva cusut... nu foarte complex, ca-s la inceput :), va stau la dispozitie!

0765 488... sau mai bine Homemade by Georgiana

Hugs!

No comments: