Friday 24 February 2017

Pentru toti iubitorii de animale

Asa cum tu ai dreptul sa iubesti animalele, eu am dreptul sa nu le iubesc. Si tocmai de aceea, am dreptul sa merg pe strada fara ca ele sa se urce pe mine. Si fara sa ma miroasa. Si fara sa fiu stresata de faptul ca se afla in spatele meu si ca as putea sa fiu atacata de ele asa cum am mai patit in trecut. Si cand, cu bune intentii fiind si, ignorandu-le ca de "sunt si ele fiinte" si "nu fac rau decat daca sunt provocate" m-am trezit lipsita de aparare in fata lor. Asadar, daca un animal cu 4 picioare si unul cu 2 picioare merg "de mana" am pretentia ca cel cu 2 picioare sa respecte normele unei societati in care amandoi traim pe picior de egalitate.

Daca iesi la plimbare cu 2 caini, iar pe unul il tii in lesa in timp ce alalaltu alearga liber si se urca pe mine... iar tu nu dai 2 bani pe asta, inseamna ca esti un mare dobitoc.

Si daca il strigi si vezi ca nu te asculta si nici reactia mea nu e prietenoasa, ci una in care eu iti spun sa iti iei cainele de pe mine si tu nu reactionezi, inseamna ca iarasi esti un mare dobitoc. NU, nu vreau sa ma joc cu cainele tau. Nu imi pasa de el. Plus ca, nici eu nu vin la tine sa te trag de obrajori, pe pricipiul "ma joc si eu".

Si daca mai vine si a doua oara si totusi tie continua sa nu iti pese, desi ai vazut ca reactia mea prima data nu a fost pozitiva, inseamna ca meriti sa mori in chinuri, mancat de animalele pe care le tii in casa langa tine. Faptul ca o alee este mai mult sau mai putin circulata nu iti da dreptul sa umbli cu animalele fara lesa. Oricand poate aparea un copil, o fiinta ca mine, care nu le suporta, care e traumatizata de un inchident din trecut si care nu isi doreste ca un idiot cu 2 picioare, ca tine, inconstient si fara pic de respect fata de cei din jur sa lase un caine sa se apropie.

Sa te fereasca Sfantu' de ziua in care o persoana draga tie pateste si simte ce am patit si simtit eu astazi. Sau si mai rau... sa se fi "jucat" un animal cu 4 picioare cu el, "pe o alee necirculata" si sa n-aiba cine sa il sau sa o ajute, tocmai pt ca e necirculata, si un dobitoc ca tine umbla liber.

Toata dragostea pentru animale. Faptul ca nu le doresc in preajma mea nu inseamna ca le doresc raul. Sunt si ele fiinte. Pacat de voi... cei cu 2 picioare.

No comments: