Tuesday 8 March 2016

Endlessly (dedicatie)

M-am trezit cam greu astazi de dimineata. Nu prea eram convinsa ca vreau sa ma dau jos din pat si inca ma intreb unde am gasit vibe-ul asta bun care ma incearca in clipele astea?
Unde am gasit inspiratia sa scriu randurile astea? Si de unde mi-au venit in minte versurile "higher than the highest mountain"? Fredonam o melodie. Ma gandeam ca poate am inventat-o eu cumva... din nevoia de a ma agata de ceva pentru a merge mai departe si astazi... Apoi enciclopedia google a scos la iveala rezultatul: endlessly!

Un cantec minunat! Pe care vi-l dedic voua... celor care ma sustineti si ma incurajati mereu!

In special tie, iubita mama, care mi-ai fost mereu alaturi. Te-ai lasat in plan secund pentru ca mie sa imi fie bine. Nu te-ai suparat cand am gresit. M-ai ascultat indiferent ce am avut de zis, desi sunt convinsa ca uneori cuvintele mele ti-au provocat o durere pe care as vrea sa am cumva puterea sa o iau inapoi acum... stiind si intelegand cat de greu trebuie sa iti fi fost.

 Ti-l dedic tie, prietena mea speciala, care iti faci timp zi de zi sa ma asculti. Sa imi spui ce pastile sa iau cand sunt racita, sa ma asculti in zilele "negre" si sa te bucuri pentru reusitele mele.

Ti-l dedic tie, nasa mea frumoasa, pentru ca m-ai primit in familia ta. Pentru ca ai impartit cu mine bucuriile tale si m-ai inspirat!

Ah... si cum sa nu ti-l dedic tie? Mama, de baiat, ce mi-ai dat ocazia sa am un sot minunat? Care ma incurajeaza mereu cand gresesc, in loc sa se transforme intr-un balaur cu sapte capete... cum fac altii?

Ti-l dedic tie, buburuza mica, abia venita pe lume... si mamei tale si mamei mamei tale :). Te-am asteptat in loc de Martisor care vine sa aduca muuulta bucurie in sufletul meu de matusa adoptiva!

Si voua... surorile care ma baga mereu la mijloc! Nu are rost sa detaliez... va recunoasteti in toata splendoarea. Si pentru mama voastra minunanta!

Si tie, colega mea de birou... Matematica, traducerile, articolele, facturile sau contractele... nu ar avea acelasi farmec fara tine!

Vi-l dedic voua, fetele de pe whatsapp! Va stiti voi, care... Sa nu va suparati ca v-am zis asa, dar timpul a fost cam zgarcit cu noi in ultima vreme si doar asa ne-am mai "vazut".

Melodia asta, e pentru voi... cele care ma completati in fiecare zi; pe care v-am intalnit pentru a invata ceva nou si pentru a ma descoperi pe mine! Si va multumesc!

Vorba lunga... iata link-ul: Endlessly!

No comments: